søndag 5. juni 2016

Current Jam!

 18.-25. mai hadde vi Current Jam konserter (fem stk.). Current Jam er en show choir-konsert kind of med sang og dans fra hele Edina Concert Choir (som består av rundt 100stk). Vi hadde 6-7 sanger som hele koret sang og danset og så hadde vi mange solo acts. For å få en av solo actene måtte man gå på audition. Jeg auditioned med fire: En duett med vennen min Luke, en gruppe med tre andre jenter og en solo. Det var rundt 60 grupper som auditioned og bare 15 grupper ble tatt med i showet. Soloen min var én av dem, noe som var veldig kult. Å få en solo i Current Jam er visst en stor ting, så er stolt da. Jeg sang sangen Make You Feel My Love by Adele.

Her er bilder fra soloen selvom jeg var midt 1.akt. Jeg hadde vennen min Allia på piano og Ella på fiolin.
Her hadde jeg bytta antrekk fordi vannflaska mi lakk ut i hele bagen og allle klærna mine var klissvåte...


Det var veldig gøy å opptre på fem konserter når det var så mange kjente som så på! Current Jam er populært å se på hvert år :)
Åpningssangen Year 300!
Groovin to some Stayin' Alive
Livin' on a Prayer
Women's Chorus med Potential Breakup Song!!
Fierce.
Meg, Izzy og Trish i I Wanna Dance With Sombody-kostymet vårt ventende å å gå på scenen!
Year 300!
Hadde alltids tid til selfies backstage!
Jeg var gasnke stoka btw fordi i en av dansene (Everyday, som forresten minner meg veldig om HSM) er kostymet High School Stereotypes og da fikk jeg låne en ordentlig cheerleading-drakt fra venninnna mi Lilly. Jeg burde ha begynt med cheerleading bare pga klærna!!

Me, Trish and Irene!!
Ellie and moi!

Current Jam har vært en utrolig opplevelse! Det er det koret har sett frem til hele året og det var absolutt verdt all den harde jobbinga. Det var så koselig med så mange venner og familie som kom og så på. Alle i koret også ble nærmere de fem dagene. Jeg kommer virkelig til å savne koret. Jeg savner det allerede egentlig. Men alt må jo gå til en slutt...