søndag 6. september 2015

no creative title for this post

For å si det sånn, så har denne uka gått mye fortere enn noen annen uke siden jeg kom hit (kanskje ikke så rart siden jeg faktisk har hatt et liv nå). Denne uka har gått kjempebra på skolen og jeg trives veldig! Jeg har allerede fått ganske mange venner og veldig mange bekjente (unnskyld, men sliter fortsatt med navn...) Allerede andre dagen på skolen ble jeg bedt med på fotballkamp og cruiste litt rundt i bil på kvelden med to andre venner, Laura og Gabe haha. Jeg har vært dårlig til å ta bilder da...Anyways, jeg har allerede funnet min gjeng tror jeg. Det er med Ian (han ELSKER Norge), kjæresten Aliya, Cole, Laura (en annen Laura), Madison (Samme PE-klasse som hun) og kjæresten hennes Matt og Shairadan. De er såå snille og morsomme og jeg har vært med de hver dag de siste dagene. Vi har spist ute på Buffalo Wild Wings, funnet Homecoming outfit, vært i Cole's hot tub og sett på film osv. Angående Homecoming, så er det om ca to uker og jeg kom midt inn i det dramaet, eller rettere sagt; jeg er grunnen til dramaet...(Ikke noe negativt altså haha, men det er en annen sak) Edina er en by med mange rike folk, så for å si det sånn så går alle all-in når det gjelder danser osv. De fleste har partybusser og gjør mye greier ut av det.



Anyways, i går var jeg på the Minnesota State Fair som er kind of en messe med rides, MASSE MAT og rare ting. Det er veeldig stort og omtrent alle fra MN drar dit. Det varer i tolv dager. Det var helt utrolig varmt og crowded Jeg var der med vertsfamilien min og skulle egt møte Laura og Gabbi (fra fransk), men det ble mange confusions osv, uansett...Maten der er hovedgreia. Det er for det meste deep fried mat, mat på pinne eller begge kombinert. Du får corn dog pizza på pinne, fritert snickers på pinne, fritert ost på pinne, bacon på pinne, osv osv. Jeg var klar for å stappe meg proppfull på fettet mat og var forberedt på hjerteinfarkt, men jeg endte opp med frosne druer og limonade (og Sweet Martha's cookies, som er de beste i verden. De er helt sykt oppukære her) Jeg hadde planlagt å spise alt det andre med vennene mine, men de kom ikke og såå ja whatever. Så jeg ble skuffa fordi jeg ville smake corn dog og fritert oreo på pinne haha (hørte at det var dritgodt), men fikk ikke gjort deeet!!! Åh, irriterer meg fortsatt. Jeg fikk møtt Cole på Fair'en da, det var koselig. Han jobber på arkadespill-greier, så han lot meg spille spill gratis heheh (og så vant jeg to små leker til Logan og Sam).
Jeg var egt ganske pissed off  og lei meg da jeg dro derfra fordi ja, masse greier..Kom forresten ikke med i musikalen som jeg nesten begynte å grine over. Det er så UTROLIG mange talentfulle folk som kom med og unner dem det skikkelig, men sugde selv om. Nå har jeg bare kor. Det positive er at da kan jeg være mer sosial etter skolen!! så ja jeg var sur og ville være med vennene mine, og de gjorde meg i bedre humør. Vi var på MoA og kjøpte kjoler til Homecoming. På kvelden dro vi alle over til Cole og var der. Det eneste som suger her er at i byen er det curfew på kl 12 i helgene. Da må alle være hjemme (med mindre man sover hos noen) og kl 11 i ukedagene. Det er litt kjipt...Men ja, jeg har det veldig bra nå med venner osv. Følte det her var et dårlig sammendrag, men det er så mye som har skjedd og så lite jeg orker å skrive heheh.

Her kan du altså få one feet long corn dog hahaa

 her skulle de tydeligvis selge norske klær...


 veldig lite kø i forhold til hva det pleier, alle er elt gærne etter de cookiesene

 Vi kjøpte en cone og klarte ikke spise opp
mens noen, ja...no need for caption




 Ellie, Laura C., meg, Aliya og Shairadon 
 Laura L og meg på fotballkamp
 they see Laura, Tina and Gabe rollin'
 Gabbi og jeg var på franskklubbmøte for croissanter og nutella
 Laura C. and moi i Madison's cabriolet (alle venna har jo bil)
 Og ja, Cole blir oppgitt hahah
Laura, Ian, meg og halve Cole haha